недеља, 31. октобар 2010.

De nieuwe appartement en de winter

Deze week was heel interessant. Op woensdag heb ik mij verhuisd. Dus moet ik mijn oude en nieuwe appartement schoon maken. Nu heb ik pijn in mijn spieren. Maar ik voel mij nu beter, omdat de nieuwe appartemen is heel mooi. De uitzicht op 9de verdieping is spectaculair. Belgrado is fantastich s'nachts. Ik zie thousand lichten en alles is kalm. De winter is, volgens mij, echt lelijk. Ik haat koud weer maar de sneeuw vind ik mooi. Stel je deze situatie- je zit in een warme kamer met een glas van rode wijn in jouw hand en je kijk naar de hele Belgrado, wanneer buiten het sneeuwt... Ik kan niet wachten, en tot toen zal ik in mijn warme kamer bij het raam zitten en wachten voor sneew.

недеља, 24. октобар 2010.

Een hond om mee te praten

Ik ben bang van alle dieren, maar ik ben vooral bang van honden. Het is niet een angst, het is een fobia. Toen ik klein was, had ik een mooie hond. Hij heette Baki en hij beet mij. Misschien dacht hij op dit moment dat ik iemand ander was. Ik weet nog niet waarom hij het heeft gedaan en sinds die dag begon mijn fobia.
Maar Bongo is iets anders, mijn nieuwe hond. Soms ben ik bang van hem ook, maar niet altijd. Wanneer ik thuiskom, wacht hij altijd op mij in de voorkant van mijn huis.En hij is echt blij, omdat hij weet dat ik hem een rol zal brengen. (Ik koop hem een rol, omdat ik in het huis niet mag binnenkomen wanneer ik weet dat hij op mij zal springen. Dus geef ik hem een rol, hij eet en ik zit bij hem. Dat zijn moments wanneer hij kalm is. Ik praat met hem en hij blijkt dat hij alles kan verstaan.

недеља, 17. октобар 2010.

Dieta

Elke dag maak ik dezelfde plan- IK MOET MAGER WORDEN! En ik maak altijd dezelfde lijstjes. Op mijn lijs staat- ik moet rennen, ik moet minder snoepjes eten en meer water drinken. Geen coca-cola Sladjana! Nadat doe ik als vroeger- ik drink meer coca- cola dan vroeger. Ik ben echt leu en "ik heb geen tijd voor rennen"... Ik verzin een smoesje waarom ik een dieta niet kan volgen. Het is uiteraard dat ik geen sterke wil heb. Wanneer ik mijn oude foto's kijk, zie ik hoe mager ik ben. " Ik zou de Groene koffie drinken" "Nee, het is verboden" "Of misschien Turbo slank is goed of Herbafast??" Op die reclame werd die vrouw mager alleen voor 15 dagen. Ja, ik zal Herbafast kopen... Of niet... Dat is niet goed voor mijn gezondheid... Wat ik zal doen? Ik weet nog niet, maar ik weet dat vandag ik met dieta zal beginen.
P.S.Nu ga ik in de winkel om coca cola en twix te kopen, en nadat ik zeker ben dat ik met dieta zal beginen.