Hoewel ik al 24 jaar oud ben, ben ik nog steeds enthousiast over het Nieuwe jaar. Elk jaar maak ik nieuwe belooften. Mijn list van wensen en beloften is elk jaar langer. Maar de kern is dezlfde. Ik moet mager worden, ik moet meer leren, ik moet een betere baan vinden, ik moet meer tijd aan mijn familie besteden… Wat zal ik dit jaar om 12 uur wensen? Ik weet het nog niet, want ik heb genoeg tijd om na te denken. Het maakt niet uit waar zal ik die nacht blijven, maar met wie ik zal zijn.Ik kijk uit naar feestdagen en cadeautjes!
петак, 9. децембар 2011.
петак, 2. децембар 2011.
Het weer
Deze dagen was Belgrado grijs en lelijk. De hoofde oorzaak is de mist natuurlijk. Toen ik gisteren wakker werd, zag ik opnieuw hetzelfde beeld buiten. De mist! Hoewel ik de mist en slechte weer haat, denk ik dat het perfect weer voor slapen is. Maar ik moet s’morgens naar de faculteit gaan.
Ik weet dat het winter is, maar ik verwacht niet zo veel mist. Vooral in Belgrado. In mijn geboorte plaats was elke dag zonnig. Maar ik moest in Belgrado blijven. Ik hoop dat straks het zal sneeuwen, want vorige jaar was het eerste sneeuw al in november. Maar dit jaar is alles anders.
Ik hou van sneeuw en winter sporten. Maar ik zie dat ik nog enkele dagen moet wachten.
Пријавите се на:
Постови (Atom)
